کد خبر : 1806
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

زمستان ۱۴۰۲ کسری گاز داریم

زمستان ۱۴۰۲ کسری گاز داریم
زمستان ۱۴۰۲ کسری گاز داریم؛ مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران هشدار داد امسال هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم و این مشکل همچنان وجود خواهد داشت.؛

زمستان ۱۴۰۲ کسری گاز داریم؛ مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران هشدار داد امسال هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم و این مشکل همچنان وجود خواهد داشت.

به گزارش روستاآنلاین، مسلم رحمانی در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ستادی، مدیران عامل و مدیران بهره‌برداری شرکت‌های گاز استانی کشور با بیان این هشدار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، زمستان سختی را برای کارکنان شرکت گاز داشتیم، اما وزارت نفت با انجام اقدام‌های به‌موقع و همراهی و همدلی مردم توانست عملیات اجرای کنترل تولید، انتقال و مصرف را با موفقیت انجام دهد.

رحمانی ادامه داد: پارسال سال خاصی برای همه ما بود؛ هم به‌واسطه گستردگی سرما در کشور و هم کاهش دمای شدید و هم طولانی بودن این سرما که سرانجام سبب مصرف روزانه ۶۸۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری شد که باتوجه به ثابت بودن تولید و ناترازی، هیچ راهکاری جز مصرف بهینه و مدیریت مصرف نداشت.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تلاش کارکنان صنعت گاز در پالایشگاه‌ها و مناطق عملیاتی تصریح کرد: همکاران ما در سال ۱۴۰۱ در پالایشگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی کاری کردند که ما حتی برای یک ساعت هم توقف در تولید نداشتیم و همکاران در مناطق عملیاتی، روزانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز را در طول شبانه‌روز بدون کوچک‌ترین مشکلی، انتقال دادند.

رحمانی تصریح کرد: باید در سال ۱۴۰۲ نیز با هم پیمان ببندیم که با همدلی و همیاری و ایثار و ازخودگذشتگی که در ذات کارکنان صنعت گاز است، با کمترین مشکل، زمستانی بدون دغدغه را به مردم هدیه دهیم.

وی یادآور شد: ایمان دارم این هم‌اندیشی و تعامل با مدیران گاز استانی به نتیجه‌ای مطلوب می‌رسد، زیرا همه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها در سه کارگروه گازرسانی و دیسپچینگ، سرمایه انسانی و ساختار سازمانی و مصرف بهینه انرژی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا پیامد آن برای کل کشور، کارساز باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.