کد خبر : 3476
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

جایگاه قائم مقام وزارتخانه نباید تبلیغاتی شود؛

​اینستاگرام دکتر پیمان پاک، تبلیغات بازرگانی می‌پذیرد؟

​اینستاگرام دکتر پیمان پاک، تبلیغات بازرگانی می‌پذیرد؟
​اینستاگرام دکتر پیمان پاک، تبلیغات بازرگانی می‌پذیرد؟ یادتان هست اسفندماه سال گذشته، مزرعه سبز با انتشار طوماری اعلام کرد انجمن صنایع خوراک دام و طیور و آبزیان طی یک بیانیه و با قرار دادن 31 آرم و لگوی انجمن‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، اتاق‌ها و... چنین برداشتی را به خواننده منتقل می کرد که به صورت مفهومی و ضمنی درخواست کرده بود قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی مورد حمایت بیشتر قرار گرفته (احتمالا وزیر بشود) که بعد از انتشار خبر و اعتراض تعدادی انجمن‌ها از قراردادن نامشان در پای طومار حمایت، گرچه به 20 لگو کاهش یافت، ولی تاثیرات منفی آن مشخص شد.؛

​اینستاگرام دکتر پیمان پاک، تبلیغات بازرگانی می‌پذیرد؟ یادتان هست اسفندماه سال گذشته، مزرعه سبز با انتشار طوماری اعلام کرد انجمن صنایع خوراک دام و طیور و آبزیان طی یک بیانیه و با قرار دادن ۳۱ آرم و لگوی انجمن‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، اتاق‌ها و… چنین برداشتی را به خواننده منتقل می کرد که به صورت مفهومی و ضمنی درخواست کرده بود قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی مورد حمایت بیشتر قرار گرفته (احتمالا وزیر بشود) که بعد از انتشار خبر و اعتراض تعدادی انجمن‌ها از قراردادن نامشان در پای طومار حمایت، گرچه به ۲۰ لگو کاهش یافت، ولی تاثیرات منفی آن مشخص شد.

به گزارش روستاآنلاین به نقل از اخبار سبز کشاورزی؛ جدیدا در اینستاگرام شخصی دکتر پیمان‌پاک (بالاترین مقام بازرگانی وزارت جهادکشاورزی) تبلیغ آگهی نمایشگاه بیست و سوم دام و طیور که همان لگوی معروف همان انجمن صنایع خوراک دام طیور آبزیان تهیه کننده طومار حمایت، در پوستر نمایشگاه وجود دارد (حاکی از حمایت و شراکت انجمن یاد شده در این نمایشگاه) نقل این بده بستان و شروع دریافت آگهی توسط اینستاگرام دکتر پیمان پاک دارد.

اینستاگرام-دکتر-پیمان-پاک،-تبلیغات-بازرگانی-می‌پذیرد

پیشنهاد می‌شود در صورت انتشار آگهی بخش خصوصی در اینستاگرام یاد شده، وزیر جهادکشاورزی به قائم مقام بازرگانی خود دستور دهد نرخ نامه انتشار آگهی در اینستاگرام را منتشر نماید تا از این پس آگهی نمایشگاه‌های کشاورزی در اینستاگرام استوری شود.

دنیای مجازی دنیای شفاف سازی است

البته پس از انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه مدیران بازرگانی وزارت جهادکشاورزی و دفتر قائم مقام وزیر در امور بازرگانی، تمایلی به ورود تشکل‌ها کشاورزی (بازیگران جدید عرصه واردات نهاده‌ها) به تامین نهاده‌های مورد نیاز خود را ندارند و انحصار همچنان در دست وارداتچی‌ها باقی خواهد ماند(لابد به دلیل اینکه در اتحادیه‌ها امکان رانت و لابی، سفر خارج و… وجود ندارد) و مقام های آگاه اما مجهول و مجعول که قدرت بیان نام خود را در اعلام خبر ندارند، در خبری کوتاه، اتحادیه‌های زیر نظر دولت را با آریو تجارت سهیل (بخش خصوصی که با واردات و کوتاژهای ساختگی تخلف کرده بود) مقایسه نموده و از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده بودند مقابل واردات کیفی و ارزان فروشی و اعتباری فروشی را بگیرد تا کام دلالان همچنان شیرین بماند.

از آنجا که این پایگاه خبری با رد نظرات آنهایی که می‌گویند دکتر پیمان پاک تحصیلات کشاورزی ندارد و سابقه کار کارمندی، کارشناسی، معاون مدیرکلی، مدیرکلی و نهایتا معاون وزیری را در پرونده خود دارد و پس از طی سلسله مراتب، به قائم مقامی وزیر رسیده، معتقد است دکتر پیمان پاک مدیر تحمیلی به وزارتخانه نیست، آن هم در تجاری‌ترین بخش(که حرف و حدیث ارزی فراوان دارد).

هک شدن اینستاگرام توسط مخالفین‌؟

برخی معتقدند احتمالا مخالفین با هک کردن اینستاگرام قائم مقام وزیر، اقدام به قرار دادن استوری آگهی در آن کرده باشند و مقام عالی قائم مقامی اخیرا متوجه تبلیغات گسترده و استوری‌های جذب مشتری برای یک نمایشگاه در اینستاگرام بالاترین مقام وزارت جهاکشاورزی(البته بعد از وزیر) شده است.

قدرمسلم اینکه آقای دکتر پیمان پاک که یکشنبه شب ۱۴۰۳/۲/۱۶ در برنامه بعد از خبر صدا و سیما اعلام کرده بود انحصار واردات نهاده‌های دامی را شکسته است، از این پس ضمن تسهیل در کار واردات نهاده‌ها توسط اتحادیه‌های ذیربط و سهمیه‌بندی الباقی واردات برای وارداتچی‌های دیگر، در نخستین اقدام از سفارش تبلیغ بازرگانی در سایت خود جلوگیری خواهد کرد؛ زیرا وقتی قائم مقام وزیر چنین مستقیم به تبلیغ بازرگانی در سایت خود می‌پردازد به نوعی پیام به دیگران می‌دهد که فقط این نمایشگاه که یکی از مجریان یا حامیان آن برای حمایت از قائم مقام، طومار تهیه کرده بود، مورد تایید است.

هر گردی گردو نیست

البته پوستر برخی از نمایشگاه‌های خارجی و ایرانی عمدتا دولتی یا بزرگ در صفحه پیمان‌پاک (از جمله نمایشگاه چین، نمایشگاه هند، نمایشگاه اکسپو و…) حکایت دیگری دارد و به نوعی کار ملی یا تهاتر کالایی برای کشور به حساب می‌آید.

اما اینکه یک نمایشگاه صرفا تجاری که غرفه می‌فروشد و لگوی حامی تهیه طومار معروف و بیانیه حمایت از قائم مقام اینک استوری شده باشد، جای اما و اگر دارد.

WhatsApp Image 2024-05-06 at 16.04.06 (2)
WhatsApp Image 2024-05-06 at 17.05.45 (2)

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.