کد خبر : 3204
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

مقاوم سازی بیش از ۵۲ درصد از واحدهای مسکن روستایی و شهری

مقاوم سازی بیش از ۵۲ درصد از واحدهای مسکن روستایی و شهری
رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن گفت: بیش از ۵۲ درصد از واحد‌های مسکن شهری و روستایی در کل کشور تا به امروز نوسازی و مقاوم سازی شده‌اند.؛

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن گفت: بیش از ۵۲ درصد از واحد‌های مسکن شهری و روستایی در کل کشور تا به امروز نوسازی و مقاوم سازی شده‌اند.

به گزارش روستا انلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام با بیان اینکه در بنیاد مسکن اولین و مهم ترین وظیفه ما ساخت مسکن محرومان است ؛ گفت: در سال ۱۴۰۳ این اقدام اولین و مهم ترین ماموریت ما است که‌ به صورت ویژه دیده شده است.

وی افزود: با اقدامات گسترده ای که‌ انجام شد بیغوله نشینی ، زاغه نشینی ، کپر نشینی و حلبی آباد ها به صورت کامل جمع آوری کرده ایم و امروز به برکت بنیاد مسکن از این مرحله ها عبور کرده و به دنبال نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی هستیم.

روحانی نژاد اظهار کرد: در روستا و شهرها بیش از ۵۲ درصد از واحدهای مسکونی را مقاوم سازی کرده‌ایم و در بازسازی‌ها علاوه بر کسب تجربه پای کار ایستاده ایم و تا اصلاح کامل نوسازی منطقه را ترک نخواهیم کرد.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در حادثه زلزله بم نوسازی و مقاوم سازی مسکن را به صورت کامل انجام دادیم و طبق توافقاتی که انجام شداستحکام بخشی و نوسازی مناطق محروم را به صورت کامل انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: امروز دنبال بهینه سازی مسکن در کشور هستیم و هر هموطن ایرانی که دارای خانواده است را خانه دار می‌کنیم.

او یادآور شد: ماموریت بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است که در کنار آنها ایستاده‌ایم به طوری که‌ در نهضت ملی مسکن همگام و همراه دولت خواهیم بود.

وی افزود: ما امروز چنان پای کار خواهیم ایستاد تا اهداف بلند امام و خاص رهبری در کشور محقق شود و خوشبختانه با ویژگی های اداری ، جهادی و ارزشی که وجود دارد این نهاد همچنان مانند گذشته زیرنظر ولی فقیه اداره می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.