کد خبر : 3056
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

بازرسان و ناظران وزارت جهادکشاورزی در میدان بهمن/ گران‌فروشی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم

بازرسان و ناظران وزارت جهادکشاورزی در میدان بهمن/ گران‌فروشی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت را تضییع حقوق مردم دانست و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.؛

 

 

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت را تضییع حقوق مردم دانست و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به گزارش روستا آنلاین ،به نقل از وزارت جهادکشاورزی، مسعود امرالهی به خبرنگار ما گفت: در گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، واحد‌های عرضه کننده میدان بهمن مورد بازرسی قرار گرفت.

وی در همین رابطه افزود: در این بازرسی چند واحد متخلف به دلیل گران‌فروشی و افزایش قیمت برگ جریمه دریافت کردند و به تعدادی اخطار قانونی داده شد.

امرالهی از پلمپ یک واحد عرضه کننده محصولات پروتئینی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد پس از دریافت اخطارهای مکرر، سرانجام به علت مسایل غیر بهداشتی پلمپ شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

وی در پایان تاکید کرد: گشت‌های مستقل و مشترک در قالب طرح نظارت عید و رمضان تا پایان فروردین به صورت گسترده در سراسر کشور ادامه دارد و مردم در صورت برخورد با هر گونه گران فروشی می توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.