کد خبر : 2384
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور در بازدید از پاسگاه پلیس راه آبعلی و محدوده پیست آبعلی بر روند تسهیل رفت‌وآمد خودروها و کنترل ترافیک این محدوده نظارت کرد.؛

 

به گزارش روستاآنلاین، سردار سیدتیمور حسینی رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور امروز جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با روز هوای پاک ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در محدوده پیست آبعلی به‌دلیل توقفات و تراکم بالای خودرو، بر روند تسهیل رفت و آمد خودروها و کنترل ترافیک محدوده نظارت کرد.

سردار حسینی با توقف در مسیر عبور و مرور خوردوها در کنار مردم حضور پیدا کرد و با اشراف کامل بر ترافیک محدوده ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با شهروندان و رانندگان خودروهایی که در حال تردد بودند از باز شدن محور و تسهیل حرکت خبر داد.

وی همچنین از پاسگاه پلیس راه آبعلی – امامزاده هاشم (ع) بازدید کرد و در جریان روند ساخت و احداث این پاسگاه قرار گرفت.

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

رئیس پلیس راهور فراجا در این بازدید با نیروهای مستقر در پاسگاه ملاقات کرد و از وضعیت محور و پاسگاه جویا شد و بر تسریع تکمیل پاسگاه باتوجه به اهمیت آن تأکید کرد.

سردار حسینی سپس تدابیر خود را درخصوص برنامه‌ریزی برای هفته‌های آتی و تعطیلات پیش رو ازجمله ۱۳ رجب (ولادت امیرالمؤمنین)، دهه مبارک فجر و سفرهای نوروزی به رییس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران ابلاغ کرد و از وی و پلیس راهور ویژه شرق استان تهران خواست تا با آمادگی بهتر و مؤثر تلاش کنند تا شهروندان در ترافیک گرفتار نشوند.

گفتنی است جاده بین‌المللی هراز و محور ارتباطی آبعلی تا امام‏زاده هاشم (ع) دماوند ازجمله محورهای ارتباطی تهران و دیگر نقاط کشور به استان‏های شمالی است.

بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران

جاده هراز از حدفاصل دو شهر بومهن و رودهن از جاده فیروزکوه منشعب و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، رینه و لاریجان را پشت سر می‌گذارد و درنهایت به شهر آمل وصل می‌شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.