کد خبر : 2207
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

رییس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب : ؛

سید رضی ، مثل حاج قاسم در جهان تکثیر خواهد شد / جوانان انقلابی پویش سراسری من سید رضی هستم را فراگیر کنند

سید رضی ، مثل حاج قاسم در جهان تکثیر خواهد شد / جوانان انقلابی پویش سراسری من سید رضی هستم را فراگیر کنند
امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی ، در پیامی با شهادت سید رضی موسوی را طلیعه دیگری برای معرفی الگوی روحانی شهادت در گام دوم انقلاب خواند و تاکید کرد : سید رضی مثل حاج قاسم در جهان تکثیر خواهد شد .؛

امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی ، در پیامی با شهادت سید رضی موسوی را طلیعه دیگری برای معرفی الگوی روحانی شهادت در گام دوم انقلاب خواند و تاکید کرد : سید رضی مثل حاج قاسم در جهان تکثیر خواهد شد.

به گزارش روستا انلاین، متن پیام بدین شرح است:

“بسمه تعالی”
” وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ “
عروج آسمانی و شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، چهره ای تلاشگر و موثر در جبهه مقاومت، همگام صدیق شهید القدس حاج قاسم سلیمانی، رزمنده میدان‌های نبرد حق علیه باطل، قلب محبان اهل بیت و عدالت خواهان جهان را اندوهگین ساخت. کوردلان اما بدانند که هیچوقت نخواهند توانست مشعل نورانی انقلاب ایران را خاموش کنند و سید رضی مثل حاج قاسم در جهان تکثیر خواهد شد.
با محکومیت این اقدام خبیثانه رژیم جعلی صهیونیستی و تسلیت شهادت مدافع ولایت، امنیت و حرم سردار سید رضی موسوی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده ی محترم آن عزیز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام همنشینی با سید و سالار شهیدان و برای بازماندگان معظم، صبر و اجری زینبی مسألت می‌نمایم.
امید که بصیرت نورانی شهدا روشنگر طلیعه گام دوم انقلاب و ترویج الگوی روحانی ایثار و جهاد در تمام بخش های جامعه زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت صاحب العصر و الزمان باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.