کد خبر : 1300
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۱

صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری واردات با تولید ۵۶۰ هزار تن بذر

صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری واردات با تولید ۵۶۰ هزار تن بذر
صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری واردات با تولید ۵۶۰ هزار تن بذر، رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری واردات با تولید ۵۶۰ هزار تن بذر در کشور خبر داد.؛

به گزارش روستاآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تات، سیدمجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون دایمی هیات امنای سازمان تات، با اشاره به تولید ۵۶۰ هزار تن بذر در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: سالانه با تولید ۹۸ درصد بذر محصولات زراعی از خروج یک میلیارد دلار ارز کشور جلوگیری می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی با عنوان روایت خدمت با شعار وعده، وفا افزود: این نمایشگاه در معرفی دستاوردهای سازمان نقش بسزایی داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به معیشت مردم گفت: تاثیر سازمان تات در تامین غذای سالم، سفره مردم و امنیت غذایی بسیار حایز اهمیت است.

خیام‌نکویی با اشاره به معرفی محصولاتی که قابلیت دانش‌بنیانی دارند، در افق ۱۰ ساله تصریح کرد: سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی از هر عاملی که موجب ارتقای بهره‌وری شود، استقبال می‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.