کد خبر : 1150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

برگزاری دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران ۸ و ۹ شهریور

برگزاری دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران ۸ و ۹ شهریور
دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران روزهای ۸ و ۹ شهریور با تاکید بر ارتقای بهره‌وری و توسعه پایدار دامپروری کشور در کرج برگزار می‌شود.؛

دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران روزهای ۸ و ۹ شهریور با تاکید بر ارتقای بهره‌وری و توسعه پایدار دامپروری کشور در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش روستاآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، دبیر دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران گفت: این کنگره اهدافی را از جمله انتشار نتایج پژوهش‌های انجام شده و دستاوردهای علمی محققان و متخصصان علوم دامی کشور در سطح ملی و بین‌المللی، ایجاد زمینه برای تبادل علمی میان کارشناسان، پژوهشگران و متخصصان فعال در زمینه‌های مختلف علوم دامی کشور، بررسی چالش‌های و مشکلات صنعت دامپروری کشور و ارایه راه‌حل‌ها، تعامل و هم‌اندیشی با کارآفرینان، صنعتگران و صاحبنظران رشته دامپروری و شناخت و معرفی اندیشه‌ها، نوآوری، اختراعات و خلاقیت‌های علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی در عرصه دامپروری و صنایع وابسته پی‌گیری می‌کند.

محمد مرادی شهربابک افزود: در این کنگره اعضای هیات علمی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشجویان و کارشناسان و متخصصان بخش‌های اجرایی و تولیدی، پرورش دهندگان و تشکل‌های مربوطه و شرکت‌های فعال در صنایع دام و طیور و همچنین مهمانان خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا، سوئد، نیوزیلند، پاکستان، ترکیه، آلمان، هلند و بلژیک شرکت می‌کنند.

وی درباره برنامه‌های جانبی این کنگره اظهار داشت: در این کنگره دو روزه، نشست تخصصی دام سبک، نشست تخصصی شیر (دام سنگین)، برگزاری نمایشگاه تخصصی دام و طیور نیز برگزار می‌شود.

مرادی شهربابک گفت: گروه علوم دامی دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه تهران و انجمن علوم دامی ایران برگزار کنندگان دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران هستند.

بنابراین گزارش، نهمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران در شهریور سال ۱۴۰۰ در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد و بر چالش‌ها و فرصت‌های پیشرو دامپروری کشور تمرکز داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.