کد خبر : 906
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۲

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد، با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.؛

 به گزارش روستاآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مراسم تکریم و معارفه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزارت خانه برگزار شد.

در این جلسه، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات حسین دماوندی نژاد معاون قبلی امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: از تجربه، دانش و تخصص دکتر دماوندی نژاد در زمینه دام و طیور استفاده خواهیم کرد.

نیکبخت ادامه داد: امروز این مسئولیت به دکتر حسن نژاد واگذار می شود و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق ایشان بتوانند در این عرصه موفق باشند.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: حوزه دام و طیور و تولیدکنندگان در اجرای این طرح بیشترین چالش را پشت سر گذاشت.

نیکبخت افزود: باید به سمت واگذاری امور به تشکل ها برویم و تمام زنجیره دام و طیور را به اتحادیه ها و بخش خصوصی بسپاریم و سیاست گذار، ناظر و حامی باشیم، به نحوی که تشکل ها توانمند شوند و دولت نقش حمایتگر داشته باشد.

نیکبخت عنوان کرد: باید شرایط روستاها را طوری فراهم کنیم تا با اشتغالزایی مهاجرت معکوس داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.