کد خبر : 614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

پشت‌پرده خبرهای جابه‌جایی در تامین اجتماعی، شستا و تاپیکو چیست؟؛

چرا میرهاشم موسوی تهدید به اخراج شده؟

چرا میرهاشم موسوی تهدید به اخراج شده؟
در حالی که سازمان تامین اجتماعی خبر عزل مدیرعامل خود را تکذیب می‌کند برخی رسانه‌ها اصرار دارند میرهاشم موسوی توسط وزیر رفاه برکنار شده است. ؛

در حالی که سازمان تامین اجتماعی خبر عزل مدیرعامل خود را تکذیب می‌کند برخی رسانه‌ها اصرار دارند میرهاشم موسوی توسط وزیر رفاه برکنار شده است.

به گزارش روستا انلاین : شنیده شده صولت مرتضوی، وزیر رفاه به میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور داده که یکی از مدیران غیر تخصصی (بابک الف) به عنوان مدیرعامل تاپیکو (هلدینگ بزرگ نفتی تامین اجتماعی) منصوب کند.

میرهاشم هم وی و چند گزینه دیگر معرفی‌شده را به کمیته انتصابات شستا معرفی می‌کند و این کمیته، صلاحیت افراد مذکور بر اساس پارامترهای داخلی تایید نکرده و به همین علت مدیرعامل تامین اجتماعی زیر بار انتصابات سیاسی و غیرتخصصی نمی‌رود.

جمیع کارنامه‌ مدیرعامل فعلی شستا بر اساس گزارش‌های سالانه و همچنین تایید دستگاه‌های نظارتی خوب ارزیابی شده و همین عامل باعث اختلاف و تهدید به جابه‌جایی میرهاشم موسوی از طرف صولت مرتضوی شده. کار آنقدر بالا گرفت که حتی برخی رسانه‌های حامی صولت در روز تامین اجتماعی (۲۵ تیر) عملیات سنگینی علیه میرهاشم انجام دادند و به دروغ خبر عزل وی را منتشر کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.