کد خبر : 4024
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران طی دو روز گذشته

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران طی دو روز گذشته
 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران طی دو روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ مستقیماً به حساب کشاورزان واریز شده است.؛

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران طی دو روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ مستقیماً به حساب کشاورزان واریز شده است.

به گزارش روستا آنلاین به نقل از ایرنا، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: در غیاب رئیس جمهور شهید و تا استقرار دولت جدید، همکاران می‌کوشند کلیه امور جاری کشور بدون هرگونه وقفه و تأخیری به انجام برسد.

وی اعلام کرد: در دو روز گذشته پرداخت مطالبات گندمکاران عزیز به بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال رسید که مستقیماً به حساب آنها واریز شد.

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران در دو روز گذشته

سهراب سهرابی مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: از ابتدای فصل برداشت گندم تا کنون بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم به ارزش ۶۲ هزار میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان پول گندمکاران امروز توسط سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده است، افزود: با این اقدام دولت، تا کنون حدود ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مابقی نیز طبق روال پرداخت می‌شود.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق آمارها بیشترین میزان خرید گندم با یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن مربوط به استان خوزستان، ۷۰۰ هزار تن مربوط به استان گلستان، ۳۵۰ هزار تن مربوط به استان فارس و ۲۸۰ هزار تن مربوط به استان ایلام است.

سهرابی خاطرنشان کرد: برداشت گندم از ابتدای فروردین ماه امسال آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.