کد خبر : 3640
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

تولید داخل و فراوانی در بازار مطالبه رییس‌جمهور بود

تولید داخل و فراوانی در بازار مطالبه رییس‌جمهور بود
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تامین امنیت غذایی با تکیه بر تولید داخل و توجه به فراوانی بازار، از مطالبات دکتر رئیسی در دولت سیزدهم بود.؛

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تامین امنیت غذایی با تکیه بر تولید داخل و توجه به فراوانی بازار، از مطالبات دکتر رئیسی در دولت سیزدهم بود.

به گزارش روستا انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم حسن‌نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش، ضمن عرض تسلیت به مردم بزرگوار ایران، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ما به این مراسم؛ تلاش زیاد، صداقت، سختکوشی و خستگی‌ناپذیری در کار و دغدغه‌مندی در قبال مردم بخصوص در تامین امنیت غذایی کشور را از ویژگی‌های دکتر رئیسی عنوان کرد.

وی افزود: حساسیت ایشان در تولید و تامین به موقع، فراوان و به اندازه مایحتاج و غذای مردم در مناطق مختلف کشور از مطالبات جدی ایشان در این مسوولیت بود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با مسیری که در ارتباط با تولید باز شده و تلاش‌ها و اقداماتی که برای برطرف شدن موانع تولید صورت گرفته، امیدواریم با قوت و قدرت بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است؛ مسوولان وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم باشکوه تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید کشورمان و همراهانش در خیابان آزادی تهران حضور یافته و با این شهدای بزرگوار وداع کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.