کد خبر : 3634
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

تامین کالاهای اساسی به میزان کافی انجام شده است

تامین کالاهای اساسی به میزان کافی انجام شده است
مدیر کل امور استان های وزارت جهادکشاورزی گفت: جهاد خدمت رسانی به مردم، کشاورزان و دامداران تعطیل نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.؛

مدیر کل امور استان های وزارت جهادکشاورزی گفت: جهاد خدمت رسانی به مردم، کشاورزان و دامداران تعطیل نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش روستا انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، سید محمد موسوی مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت جهادکشاورزی در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش، ضمن عرض تسلیت به مردم عزادار ایران، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تامین گوشت مرغ، گوشت قرمز، شکر، روغن، برنج و کالاهای اساسی به میزان کافی و در زمان مناسب انجام شده و بازاررسانی لازم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جهاد خدمت رسانی به مردم، کشاورزان و دامداران تعطیل نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

موسوی به روسای سازمان ها توصیه کرد: روسای استان ها و شهرستان ها مسائل و مشکلات کشاورزان را با دلسوزی در استان ها پیگیری کنند تا بتوانیم ثمره آن را که رضایتمندی خداوند و مردم کشور است داشته باشم.

وی افزود: پیگیری امورات استان ها با شدت بیشتر و برنامه ریزی بهتر ادامه داشته باشد. همه ما وظیفه داریم فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت رضایتمندی مردم را اجرایی کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.