کد خبر : 3457
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

جذب سرمایه با مشارکت مردم برای تکمیل و ایجاد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در استان زنجان

جذب سرمایه با مشارکت مردم برای تکمیل و ایجاد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در استان زنجان
جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار "جهش تولید و مشارکت مردمی" در سال جاری است.؛

جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار “جهش تولید و مشارکت مردمی” در سال جاری است.

به گزارش روستا انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید می‌باشد.

روح‌الله حسنی افزود: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

وی درباره کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آن که برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.