کد خبر : 2922
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید

حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
حمایت بیشتر و وسیع‌تر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید، در دیدار مسوولان موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده مورد تاکید قرار گرفت.؛

 

حمایت بیشتر و وسیع‌تر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید، در دیدار مسوولان موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده مورد تاکید قرار گرفت.

 

به گزارش روستا آنلاین ،به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج و مریم طهماسبی مشاور امور زنان وزیر و مدیرکل دفتر زنان روستایی با انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های معاونت زنان و خانواده رئیس‌جمهور از طرح‌های مختلف حوزه زنان روستایی و عشایری براساس موافقت‌نامه مبادله شده، در خصوص حمایت بیشتر و وسیع‌تر از فعالیت‌های زنان روستایی و‌ عشایری با توجه به جمعیت حدود ۱۰.۵ میلیونی و صندوق‌های خرد زنان که نقش موثری در ایجاد زنجیره‌های کسب و کار زنان روستایی دارند، تاکید شد.

 

در این نشست، برگزاری کنگره منطقه‌ای زنان روستایی و ‌عشایری نیز مورد تایید و تاکید معاون رئیس‌جمهور بود؛ همچنین در خصوص ایجاد شورای عالی سیاستگذاری فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری مذاکره و مقرر شد چارچوب لازم تدوین و ارایه شود.

 

در ادامه پیشنهاد پویش جوانی جمعیت با استفاده از تسهیلگران توسعه روستایی و عشایری و پیشنهاد ایران برای ایجاد شبکه همکاری‌های زنان ر‌وستایی و عشایری کشورهای عضو اکو مطرح شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.