کد خبر : 2280
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰:۲۱

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم:؛

امریکا و اسرائیل از روزی می ترسند که مسیر پیروان مکتب حاج قاسم به قدس برسد

امریکا و اسرائیل از روزی می ترسند که مسیر پیروان مکتب حاج قاسم به قدس برسد

حسین آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم در مراسمی که در سوگ شهیدان حادثه تروریستی کرمان با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد، مکتب حاج قاسم را خوانشی اصیل از اسلام رحمانی انقلابی و بیدارگر شیعی دانست و گفت : در تمدن نوین اسلامی ، قدس و فلسطین جایگاه تاریخی خود را باز می

حسین آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم در مراسمی که در سوگ شهیدان حادثه تروریستی کرمان با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد، مکتب حاج قاسم را خوانشی اصیل از اسلام رحمانی انقلابی و بیدارگر شیعی دانست و گفت : در تمدن نوین اسلامی ، قدس و فلسطین جایگاه تاریخی خود را باز می یابند و امریکا و اسرائیل از روزی می ترسند که مسیر پیروان مکتب حاج قاسم به قدس برسد .

به گزارش روستا انلاین، ابشاهی افزود : در گام دوم انقلاب ، تربیت نسل حاج قاسم ، یکی از استراتژی های اصلی انقلاب است . نسلی که مصداق آیه رحما بینهم و اشداء علی الکفار است .

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد : خون شهید بر زمین که می ریزد ، می جوشد ، فریاد می شود و شعله می کشد و این واقعیت و حقیقت شهادت زیر پرچم ولایت است .

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم همچنین ضمن تقدیر از اقدام سریع و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان در رد یابی و دستگیری غافلگیرانه عوامل این اقدام تروریستی وحشیانه گفت : صدای سیلی ما به عوامل این ترور شوم ، در جهان طنین انداز خواهد شد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.