کد خبر : 404
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

طرح‌های زیربنایی آبخیزداری در قالب طرح آبخیز تا جالیز اجرا می‌شود

طرح‌های زیربنایی آبخیزداری در قالب طرح آبخیز تا جالیز اجرا می‌شود
طرح‌های زیربنایی آبخیزداری در قالب طرح آبخیز تا جالیز اجرا می‌شود، مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی از هدفگذاری و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های زیربنایی آبخیزداری و آب و خاک در قالب طرح آبخیز تا جالیز خبر داد.؛

طرح‌های زیربنایی آبخیزداری در قالب طرح آبخیز تا جالیز اجرا می‌شود، مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی از هدفگذاری و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های زیربنایی آبخیزداری و آب و خاک در قالب طرح آبخیز تا جالیز خبر داد.

به گزارش روستا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رضا سرافرازی در نشست بررسی طرح آبخیز تا جالیز روستاهای علی‌آباد دمق و جوزان شهرستان ملایر که با حضور مسٔولان آب و خاک جهاد کشاورزی استان همدان در کرج برگزار شد، گفت: هدفگذاری و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های زیربنایی آبخیزداری و آب و خاک در قالب طرح آبخیز تا جالیز انجام شده است.

وی ضمن با اهمیت شمردن طرح مذکور گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و بازسازی و نوسازی قنوات، طرح افزایش بهره‌وری در پایاب با رویکرد توسعه کشت در محیط‌های کنترل شده (گلخانه‌ای) از سرفصل‌های مهم این طرح است.

سرافرازی خاطرنشان کرد: دفتر امور آب کشاورزی به دنبال مکان‌یابی طرح‌های مناسب در کلیه استان‌ها با رویکرد مدیریت واحد آبیاری در اراضی پایاب قنوات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.