کد خبر : 4076
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی، پیشران افزایش تولیدات بخش کشاورزی

بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی، پیشران افزایش تولیدات بخش کشاورزی
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که این سازمان به روند خود در جذب نخبگان جوان ادامه می‌دهد، خبر داد: امسال هم بیش از ۴۰۰ نفر ظرفیت جذب نخبگانی داریم.؛

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که این سازمان به روند خود در جذب نخبگان جوان ادامه می‌دهد، خبر داد: امسال هم بیش از ۴۰۰ نفر ظرفیت جذب نخبگانی داریم.

به گزارش روستا انلاین به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تات، سیدمجتبی خیام‌نکویی در هفتصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای تحقیقات کشاورزی که عصر روز یکشنبه 20 خرداد ماه در سالن جلسات سازمان تات برگزار شد، با بیان این که نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی که به نام روز نخبگان و جوانان نام‌‌گذاری شده است، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی، پیشران افزایش تولیدات کشاورزی است.

وی اعلام کرد: سال گذشته از میان حدود ۲۰۰ نفر نخبه جذب‌ شده در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، ۹۹ نفر در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی جذب شده‌اند.

رئیس سازمان تات تصریح کرد: تمام استان‌ها از جذب نخبگان طی سه سال اخیر راضی هستند و اذعان دارند با حضور این نخبگان جوان، اتفاقات خوبی در مراکز افتاده است.

خیام‌نکویی خطاب به روسای موسسات زیرمجموعه تات گفت: اگر در موسسه یا زیرمجموعه‌تان، نخبگان جوانی را جذب کرده‌اید، حداقل ماهی یک ساعت برای آنها وقت بگذارید، اینها نیروهای جوان و پرانرژی هستند که باید انگیزه داشته باشند.

وی افزود: نباید به نیروهای نخبه کم‌توجهی شود، اگر به این نخبگان جوان انگیزه بدهید می‌توانند به بخش کمک کنند.

رئیس سازمان تات تاکید کرد: نباید در مقابل پوست‌اندازی مقاومت شود، باید به جوان‌ها فرصت بدهید و از ظرفیت‌ها و ایده‌های این جوانان در موسسات استفاده کنید.

وی ضمن بیان این که سازمان تات به روند خود در جذب نخبگان جوان ادامه می‌دهد، خبر داد: امسال هم بیش از ۴۰۰ نفر ظرفیت جذب نخبگانی داریم.

خیام‌نکویی ابراز امیدواری کرد: امسال هم با فرصت‌ دادن به نیروهای جوان نخبه بتوانیم آنها را برای پذیرش مسوولیت‌های بیشتر در آینده آماده کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.