کد خبر : 3954
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

تلاش ایران برای امنیت غذایی ستودنی است

تلاش ایران برای امنیت غذایی ستودنی است
معاون دبیرکل و مدیرکل دفتر منطقه‌ای آسیا و‌ اقیانوسیه فائو در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در تایلند، از تلاش ایران برای امنیت غذایی تقدیر کرد.؛

 

به گزارش روستا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز در حاشیه بیست و چهارمین نشست شورای حکام سیرداپ، معاون دبیرکل و مدیرکل دفتر منطقه‌ای آسیا و‌ اقیانوسیه فائو با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در تایلند دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از تولید غلات، تولیدات دامی، تولیدات گلخانه‌ای، شیلات و‌ توسعه آبزی‌پروری ارائه کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجربیات کشاورزان و کارشناسان بخش کشاورزی را اعلام کرد.

جان کیم معاون دبیرکل و مدیرکل دفتر منطقه‌ای آسیا و‌ اقیانوسیه فائو نیز در این دیدار، ایران را کشوری با ظرفیت فوق‌العاده از حیث نیروی انسانی و فنی کشاورزی برای امنیت غذایی دانست و برای تقویت روابط با فائو اظهار امیدواری کرد.

در این دیدار مقرر شد در سریع‌ترین زمان، نماینده فائو در جمهوری اسلامی معرفی و برای تقویت تعاملات و رفع چالش‌های امنیت غذایی اقدامات موثر به عمل آید.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین نشست شورای حکام سیرداپ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.