کد خبر : 3791
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

عرضه آرد کامل یارانه‌دار به نانوایی‌ها محدودیت ندارد

عرضه آرد کامل یارانه‌دار به نانوایی‌ها محدودیت ندارد
استاندار مرکزی گفت: عرضه آرد کامل یارانه‌دار به نانوایی‌ها در راستای حمایت از مصرف نان کامل و سبوس‌دار برای همه اقشار در این استان صورت گرفته است.؛

استاندار مرکزی گفت: عرضه آرد کامل یارانه‌دار به نانوایی‌ها در راستای حمایت از مصرف نان کامل و سبوس‌دار برای همه اقشار در این استان صورت گرفته است.

به گزارش روستا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعزامی ما به استان مرکزی، درباره نوع حمایت‌ها و مشوق‌ها برای احیای مصرف آرد و نان کامل ضمن بیان این مطلب افزود: این استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، آرد را به صورت یارانه‌ای به نانوایی‌ها عرضه می‌کنند تا نان کامل در دسترس همه قرار گیرد و این طور نباشد که تنها قشر مرفه از این نان برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: برای بالا بردن انگیزه نانوایی‌ها برای پیوستن به عرضه نان کامل و سبوسدار در استان اجازه مختصری افزایش قیمت نان کامل را به آنها داده‌ایم.

مخلص‌الائمه اظهار داشت: در حال حاضر شش نانوایی آزادپز هم برای عرضه نان کامل و به منظور جلوگیری از ایجاد صف به ویژه برای مسافران در استان داریم.

وی در همین حال تصریح کرد: یکی از حمایت‌های ما این بوده که مانع شده‌ایم دست‌های پنهان و آشکار جلوی نهضت احیای آرد و نان کامل را در این استان بگیرند و همچنین حمایت‌های مالی از برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی برای افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم و نانوایی‌ها انجام داده‌ایم.

استاندار مرکزی گفت: ما سقف و محدودیت عرضه آرد کامل به نانوایی‌ها را برداشته‌ایم به طوری که با افزایش تقاضای مردم، عرضه آرد کامل افزایش می‌یابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.